Khamis, 27 Januari 2011

:: Simple Oreo Ice-Cream Cake by Alinaclover ::

 taraaa! entri ni khas untuk Telor kawan baik yong..hahhaha..sila gelak kuat-kuat ya telor..ngaku cepat telor ni kawan baik yong! hahhahah oke stop!..

kemarin dulu yong ada singgah blog miszlullaby..beliau baru je sambut besday yer yang ke 24 tahum..so sebagai pengganti kek..beliau buat ice-cream kek..resepi yang agak mudah..sebab tu yong terus teruja nak buat...esok nya bangun tido terus gegas g tesco beli aiskrim n biskut oreo..semangat giler oke!

so lepas berhempas pulas buat aiskrim kek ni..maka ini la yang terhasil..buruk la sket rupanya yer sebab yong x reti lagi haa..first time buat..yang timbul-timbul tu mashmallow ye kawan-kawan :)



bila da potong slice nampak la isi dalam nyer..ada pisang, kacang, mashmallow and biskut oreo :) yummy oke.yong kerap bukak peti ais sebab nak makan aiskrim ni..pagi, petang, siang, malam dok jamah mende ni..hahaha..



so kalo nak resepi sila la p kat blog ML ya..klik je sini.. xpon tengok je video ni..







selamat mencuba :)

8 ulasan:

Weeda berkata...

sedapnya..nak try buat jugak la..

Puteri Zaza berkata...

terus rasa nak mkn aiskrim

deAnza-wAnda berkata...

sedap nyerr yong.. nak kena cube nih...

Puteri Iqa Izyan berkata...

wah wah... sodapnye... :D

ardinihumaira berkata...

nyum3.. pandai yong buat. nak kena belaja duk dapo macam yong ni. :)

:: noremy anak rahmat :: berkata...

sedapnyerrrrr

AngahSayang2314 berkata...

macam senang jerrrrrr nak try lah hehehe

munna berkata...

berkenan betul tgk kek ni... tapi kat sini susah lah nak dpt marsmallow ..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...