Khamis, 27 Januari 2011

:: Kedai Liyana Dobi, Perai, Pulau Pinang ::




Berita baik kepada yang tinggal di sekitar Perai dan Permatang Pauh..kini sebuah lagi kedai Dobi dibuka disekitar kawasan anda :)

kepada yang memerlukan khidmat dobi..janganlah segan silu untuk pergi mendapatkan khidmat mereka di sana..

Pastinya anda akan berpuas hati dengan layanan dan servis yang disediakan..

Promosi yang sedang hangat dijalankan di Kedai Dobi Liyana :
-Promosi Liyana Dobi Sekarang Sehingga 31 Januari 2011
RM 1.80 Untuk Wash And Dry
-membantu menyelesaikan kotoran yang tidak dapat ditanggalkan pada kasut..mereka dapat selesaikan masalah anda :)

Berminat? sila ke alamat yang disediakan di bawah :)


Kedai Liyana Dobi Beroperasi di :-
B-G-12, Pangsapuri Casa Prima
Jalan Sutera Prima
13700 Perai
Pulau Pinang.

(Berdekatan dengan Carefour Seberang Jaya dan Pintu Belakang UiTM Permatang Pauh )


Nota Alinac- kedai kawan baik yong ni..sebab tu tolong promote..heheh

7 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

yong..seberang perai...tempat kak ayu study..heheh
politeknik...
tapikan, uitm belum buat lagi..

all the best kepada sahabat yong..liyana..semoga mendapat sambutan dari pelanggan...

MunYatiNur berkata...

kedai sapa ni ain??

Amirrah Zawani berkata...

promote jgn tak promote :D

Puteri Iqa Izyan berkata...

wah.promo kat blog. bagus ;))

alinac lover berkata...

kak ayu- oh akak blaja kat Penang ya duly :)

mun- kedai hanis ni mun

mira- hehe tlg kawan je ni ha :)

iqa- xde idea nak wt entri.entri ni oke la kan?

ardinihumaira berkata...

wah...
boleh ke sana :D

AngahSayang2314 berkata...

jauh la... hehehe

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...