Khamis, 27 Januari 2011

:: I love FASHA SANDHA ::

oke..hari-hari cerita pasal Fasha..kat blog..kat paper..kat mulut..hehehe...asyik cerita pasal dia..last-last kena sound ngan abe halim "awat orang melayu suka sebok hal orang haa" gulp terkedu sat yong...maka haruslah kita jawab ya "yela, da dia orang femes..buat cerita pasal dia orang suka sket baca.lagi ramai masuk blog!" hahah oke tak jawapan yong.masalah sekarang ang x buat pon entri pasal fasha sandha yong oi.."oh, xpe2..orang lain kutuk dia.ai sayang saya dia u know" kah kah kah..pasni ramai la pakat pankah yong..

well..kadang-kadang terpijir juga..kalaulah aku jadi Fasha Sandha..mampu ker aku nak harungi gosip-gosip panas macam tu..penah jugak cakap gitu kat abe halim.then dia cakap "xpe..dia da biasa". *erk? macam tu jawapan nya..apa-apa pon.semoga Fasha Sandha terus maju! hahaha  ai love yu lah! :p

tadi masa dok dengar lagu kat Youtube..terlayan la pulak lagu Mak Iti.nangis ah lagu ni..best dengar..nak ulang la 100x lagi..jom dengar sama-sama



tata

6 ulasan:

kakchik@ella berkata...

mmg btl2 minat si pasha tu ke yong? ke gimik je ni? hihi ..

munna berkata...

munna mmg dari dulu lagi tak minta fasha ni... dia mmg suka buat kontroversi agaknya..

ardinihumaira berkata...

dulu deen minat fasha. lepas banyak kontroversi dia minat wardina sampai la ni :)

azuan berkata...

ade peminat rupenya si fasha n...hikhik!

fathiah berkata...

macam2 fasha nih. heeee

Puteri Iqa Izyan berkata...

sbb die gedik sgt.. haha

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...