Khamis, 6 Januari 2011

::milah oh milah::



pukul 12 baru nak dinner.. gila bafak ni.. kekeke actually nak makan dari tadi lagi tapi tertangguh sebab yong majuk dorang x nak belikan makanan.



yong lapar dari tadi lagi aww. terpaksa tahan lapar. ni abe halim baru lapar. terus dia nak kua beli makan. nak beli kat mana? mesti lah kedai milah.. hahaha asyik2 kedai milah je kan. nak wat cemana. abe halim suka la kedai tu sebab sodap.lagipon kedai tu jual makanan masakan siam. orang pattani. sama la ngan mak abe kite.. hehe



so menu macam biasa la kalo nak order kat kedai milah..kutiow goreng satu! yang pasti sodap. abe halim cakap nasi goreng kampung pon sodap juga. esok kena try nih!



Nota alinac-macam kat rumah xde makanan jerk. ada tapi bukan slera tekak ni. sebab tu terus terjah kedai milah! milah oh milah!!!



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

7 ulasan:

Cik Kira berkata...

mcm sedap ja mknn tuhh..wahhh lapar ^^

deAnza-wAnda berkata...

yong...serius x tahan tgok kue tiaw tuh... hurm...

alexa yussida berkata...

tersedak milah tu yong oii:P

IntanBerlian berkata...

itu supper lah cik yong!!!

-telordibasuh- berkata...

yong cam kuehtiaw semalam punye je hahaa

alinac lover berkata...

kira-hehe mmg sodap pon

wanda-ngeh2..jemput makan.

alexa-hahha..selalu je kena sebut nama milah tu.hri2 mesti tersedak dia..hahhaa

intan- a.a kan.dinner time supper..hahhaha

telor-isk! ada je kan?

ardinihumaira berkata...

hah yong makan tak ajak dni. sob sob.. malam tadi dni tdo awal pasal internet mengom hu

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...