Khamis, 6 Januari 2011

:: kes teraniaya ::

korang ingat tak entri yong ari tu btau yong ada kasi pinjam duit pada orang yang tidak dikenali..da lama berlalu kan? tapi kan....dia masih tak bayar lagi duti yong..padan dengan muka yong :p ni tok tak tahu lagi..kalo tahu mamtik ah yong kena bambu (bebel) uh..sakit hati

so semalam yong post la status ni kat atas..ha amik ko kena sekali bebel dengan kawan kat FB(actually kawan di Fb je ye..ai x kenal juga org tu..hahah..buat-buat kenal je lah)

kenapa yong buat macam tu? supaya nak orang tu baca status yong..yong x letak nama lagi tu yer.kalo letak mau kecoh sat kena serang dengan aliens..hahahha..yong just tulis "seseorang"..erm..yong sms orang tu..dia x reply pon..nampak sangat la kan x nak bayar..mujur yong x kasi pinjam lagi duit tambah..dah la x bayar..ada hati nak tambah lagi hutang..kuang ajar btoi! semoga Allah balas perbuatan engkau..amin.

5 ulasan:

eT berkata...

cane yong leh bg pinjam kt org xkenai plak..huhu

Izwan Ikhmal berkata...

Salam ziarah~~
=)
Nice!!
I follow~~~
Jom laa kee...

http://atokkau.blogspot.com....

Kalau xkeberatan follow laa...
=)

syaza kelyza berkata...

huuu~ sabar jek la .

ardinihumaira berkata...

meh dni lastik dia yong

alinac lover berkata...

et- tu la yong ni..bengong je kan?org x kenal pon nak je p bg duit..huhu

izwan..thanks ya

syaza- huhu...iye syaza..tgh menyabor le nih..uhuks!

dni-jom.jom...!!!

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...