Rabu, 12 Januari 2011

:: Follower Alinaclover.com da 700!!! ::



see? sempat capture tuh! heheh..mesti orang lain cakap.."eleh, baru 700 da pkir bagus la tuh..xde heran" hiks..xde heran xpe..yang penting yong heran..wakaka..ehem2..oke berbalik kepada tajuk nyer la yer.yong nak ucapkan banyak-banyak terima kasih la yer kepada yang sudi follow blog yong..anda memang baik hati sebab follow blog yong ni.walaupon isi dalam nyer tah pape je kan..korang sudi jugak bazir sket masa untuk jengah ke blog ni..


yong sangat hargai tau jasa baik korang..yong dapat ramai kawan..terutama blogger2 yang pangkat akak..ada beberapa yong rasa senang sangat bila komunikasi dengan dorang..kalo doran komen ke blog yong..yong rasa "alahai sukanya aku"..actually ai rindu arwah mama lah.. T__T tingat akak2 yang sporting habis ni..rasa rindu kat mama..rasa macam diambil berat gitew! hehe


oke..tu je la nak cakap..malas nak merapu panjang...selamat malam :)

6 ulasan:

-telordibasuh- berkata...

wa dah 700 hehee..jeles ni

Uchi kay-f @hmad berkata...

emm dah 702 pun Yong...;p

Yong bole kasi ta wknp pilih tajuk blog yong.."BEAUTILICIOUS"..<---dh lame nk tnyer asyik lupe ni..teringat plak hi3...

ok Daa...

eqacashperlala berkata...

eqa tagged kak yong :)

Mknace berkata...

:) :) :) terbaeekkk!!!!

Mknace berkata...

:) :) :) terbaeekkk!!!!

::Budak Degil:: berkata...

congrats yong!!

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...