Khamis, 13 Januari 2011

:: Anak-anak Encik Zulkarnaind ::

yeah..hari ni sesi promote adik-adik ya..ngeee..xpe kot..harap adik-adik tidak kisah..saje je nak interframe dorang ni haa..oke yong nak perkenalkan adik lelaki yong..berumur 20tahun..muda 3tahun je dari yong..so umur yong berapa?cuba teka? ya btol jawapan anda..muda lagi kan? :p

adik lelaki yong sekarang da sem akhir di Politeknik Sultan Azlan Shah..amik cos Diploma Elektronik...seorang adik yang baik..walaupun da besar..dia tetap bahasakan diri dia sebagai "adik"..waa kadang-kadang rasa nak nangis tau..yong panggil dia hafiz..dah x panggil adik da macam masa kami kecik-kecik dulu..
yang sebelah kanan tu adik perempuan yong..namanya Huda..berumur 15tahun..tahun ni bakal amik PMR..rileks je memanjang.risau pulak tengok dia..kang x pass exam siap la yong rampas balik H/P dia..huda ni banyak ikut je cakap yong..jarang nak bantah-bantah..tapi nak try bantah bole juga.tengok la apa jadi pastu..hehe..seorang yang suka merajuk..abah la tukang pujuk..:) anak manja abah selepas yong..

dua-dua orang ni adik yang paling yong sayang tau..dua-dua orang ada hidung mancung ala-ala serombong kapal (sebab ikut belah moyang orang arab)..yong je maintain cun.hahahha.. 

suka la pic ni sebab kami dapat kuar jalan sama-sama..kami jarang sangat dapat kua sama-sama sebab yong tinggal asing dengan dorang sejak kecil..sekarang ni hafiz pula belajar jauh..huda tinggal dengan abah..so jarang la sangat kan..sesekali je dapat kua sekali..tu pon da happy tau..

oke..ni je nak cerita..hope adik-adik yong sayang yong macam yong sayang dorg :) amin!


Nota Alinac-korang pulak ada berapa adik-beradik?

3 ulasan:

niDa berkata...

saya da 6 org adik beradik.... bile berkumpul terasa umah kecik... huhuhuhu.....

Uchi kay-f @hmad berkata...

yong yg sulong ke?

syila may berkata...

yong..
abg apiz umo 20 ke??
bkn 21 ke??

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...