Jumaat, 31 Disember 2010

:: tak lapar tapi makan juga? ::

isk..penyakit ni kan? tak lapar tapi makan juga? apa la nak jadi dengan yong ni..asyik nak makan je..padahal tak lapar pon..sekali jengah ke dapur..wah! kek buah yang yong buat semalam masih ada la..amik satu..*Bismillah dulu..terus masuk mulut..


huaaarghhh! sedap nyer la rasa * puji diri sendri..serius weh..yong rasa macam sedap giler ha kek tu..tiba-tiba dalam hati kata "why not yong amik tempahan kek pulak pasni"..haish..mengarut.buat kek biasa je pon..ada hati nak amik tempaha ek..dasar x sedar diri..hahahha


oke now yong keseorangan dalam bilik.abg halim and da geng (geng dia adik yong je la) da kuar pergi main bowling..agak kuang asam disitu..dia pergi tanpa ajak yong pon pergi sekali.hahhahah..xpe..japg nak majuk sat :p


tapi kalo ajak pon malas ah nak pergi..mesti ramai orang kan? dah la tengah sakit ni..yong kan alah dengan lipstick..kena pakai lipstick yang tertentu jerk..tapi disebabkan Tangan ni gatai sangat p pakai Lisptick jenama X..terus haa mulut jadi ngero..Nyampah!!!!!


mummy sekali tengok je muka yong terus tanya.."pakai lipstick mana pulak tu?" kekeke..see..sekali tengok je dah agak why bibir ni jadi macam ni..so pasni kalo nak keluar..kena pk 2@3 kali dulu ah..malu la muka ai dah x cun..bluek! 


oke..sambung kerja lagi..hahhaha...


2 ulasan:

Nora Shahaira berkata...

hehe- pandai buat kek ek..leh kongsi ya...dah follow..tq follow ek

alexa yussida berkata...

oh sensitip ngn certain bahan kimia la tu..hehe...lenkali careful taw dear:)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...