Jumaat, 31 Disember 2010

:: Kemana je korang?? ::

hari ni hari cuti kan? korang kemana je? yong masih dirumah..malam kang kot keluar..tu pon kalo yong rajin la..rasa nak bebrlogging je dari dok tempat yang sesak..di budak-budak kat rumah ni macam ada hati nak p celebrate kat luar..adoi..mampus la..sesak nafas den ni haa..

tengok la cemana nanti.kalo rajin bole la keluar..kalo ta rajin..dok lepak kat rumah sudah kan..nak kemas bilik hajatnya kejap lagi (kenapa bukan sekarang??)..dah macam tongkang pecah dah weh..malu la kalo orang masuk bilik..bersepah..mengalahkan bilik lelaki...haish! apa nak jadi la yong ni

oke..sambung buat kerja sat..siaran langsung dari bilik stor  ala TONGKANG..



tata

5 ulasan:

Shag berkata...

Shag duduk rumah jugak! Tak ada mood nak ke mana mana :P

saya_arief berkata...

anak yang baik sentiasa memastikan rumahnya dalam keadaan yang bersih.
hoho..
all the best untuk 2011.

Amirrah Zawani berkata...

hahaha!! sama lah.. bilik malas gila nak kemas.. mmg macam tongkang pecah.. wat malu kat laki je.. :P

alexa yussida berkata...

tak pergi mana2..lepak umah..hehe kwn2 ajak g main skating tp malasss..sejuk..selamat bercuti yong:)

ardinihumaira berkata...

rumah dni lom berkemas ni. sepah2 sebab ujan. sidai kain dalam rumah :D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...