Sabtu, 4 Disember 2010

:: Post yang ke 1000 ::


ngee..da 1000 da ek post yong...oke la tu kan...bole la bangga sket.walaupon orang lain da berpuluh ribu post..yong baru je nak 1000..

pencapaian yang agak baik la tu kan? so pasni target dan buat 200 post sehari la...hahhaha xde nyer 200..20 post pon belum tentu terbuat..penat weh nak taip semua cerita padahal dalam otak ni dok ligat pk nak cerita semua yang terjadi dalam kehidupan sehari ni kan..

oke..macam biasa la..ni autopost je tau..skg ni maybe yong da on the way balik negara asal..:p takde lah gurau jerk.Malaysia tumpah darahku aww..yong dalam perjalan ke Thailand ni..ada nak kirim pape tak?

17 ulasan:

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

wahh, 1000?? i'm as a new blogger, tak smpai beratus pun lg sis.. haha:D
btw, congratez,mengekalkan hobi ini! sgt bagus. teruskan menulis ook:D

Mar berkata...

post sya baru nk cpai 150 enti.hoho.,cayalah akak rajin update blog,..keep it up

Amirrah Zawani berkata...

wahhh... i baru 108.. haha!! :P

Tomato Gurl's Life berkata...

wah 1000 post??tahniah yong...cik tom br 200++ post..tue pun kdg2 kering idea...hehe :)

hamzah ian berkata...

dah seribu??? waaaa...

gua baru 440

Nadia arRumaisha berkata...

wahhhhh manyaknyerrrr......nadia poning palo nak pikir apo la nak ditulis....hihihihi

Kalamhati berkata...

caiyyok2!..yong memang mantop..hehe

Kalamhati berkata...

caiyyok2!..yong memang mantop..hehe

rieyana ynn berkata...

wah...dah 1000..yana 30 pun tak sampai...ahaks...;d

Wawan3y. berkata...

perghhh byk btol tuh, rajin btol update yer

niDa berkata...

wah~ happy blogging

SyUhAdA berkata...

wah..
cptnye yong..
dah 10000..
mmg yong slalu update new n3 pon..
cayalah~!

p/s: nak souvenir dri thai..heee~

Wan Gerrard berkata...

wah hebat yong ^_^

haszuraidah ishak berkata...

wahhh..cayalah yong..keep on blogging!!

New entri : Maila Vote Saya..^_*

caliph shuriken berkata...

byk ar en3 ain ^^

Derus berkata...

ishh..byk dah tu yong..congrate..:)

ardinihumaira berkata...

wah banyak dah tu yong :)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...