Jumaat, 3 Disember 2010

:: Niat di hati nak ke kelantan ::



sekarang ni yong kat bengkel kereta. tengah servis kereta. tak tau kenapa lambat btol dia buat keje. nak ganti apa tah lagi ni.



disebabkan abg halim x datang semalam.yong ingat nak p kelantan la malam ni. keputusan yang agak tergesa-gesa. kalo permohonan diluluskan. memang yong akan pergi juga malam ni.



kita tengok la cemana nanti. sigh T____T



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

5 ulasan:

kakchik@ella berkata...

Yong nak drive sndiri ke?? Ish .. beraninya hang nih. Hehe ..

Citarasa Rinduan berkata...

yong..\
kamu nak ke kelantan untuk apa?

apa2 pun hati2 yer..risau pulak kak ayu nie

eiela berkata...

nak ikut p kelantan..belikan nasi kerabu satu ek..hehe


Latest Entri :
Senyum Itu Sedekah
Bila Si Dia Bertanya

mia berkata...

uikkss..hati3 yong...isi minyak full, cek kete elok3..hati2 ek

annfrendly berkata...

laa.. ciannya yong..
hati2 ye yong kalau drive ke kelantan.

ann doakan perjalanan pergi kelantan & balik kedah Selamat & dipermudahkan.

Take care

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...