Khamis, 2 Disember 2010

:: Jadilah diri sendiri ::

Hi semua.saat ni yong rasa macam down la sket..ada beberapa perkara yang membuatkan yong ter'sentap' tadi T__T..

tah kenapa.tadi tetiba nak sentap-sentap pulak yong ni..perkara pertama menyebabkan yong down ialah kerana abg halim tak jadi datang malam ni..dari minggu lepas cakap nak datang..bole pulak minggu ni dia cakap tak leh datang lagi..uhuk2..GERAM tau! dia kata tiket takda..maybe minggu depan kot dia datang..erm..tu pon kalo yong tak ke THAILAND..kalo yong keluar..buat apa nak datang kan? takkan nak datang jumpa tok jerk.sadis! nak merajuk la macam ni... :p

kedua..yong sentap sebab tadi kena tegur ngan somebody..oke teguran berguna..no words come out..*bisu jap yong.. terus hilang selera makan semua lah..

tamat kisah down..kita mula kisah pendek tentang pengalaman yong sebagai pengguna internet sejak sekolah lagi..eceh bajet mcm bagus je nak btau orang yong da guna internet ni da lama ek..orang lain lagi lama kan? xpe la sapa lama pon..x kisah :p

so..nak cerita la kat sini...yang yong sebelum ni memang gila chatting..dari form 3 da pandai main chat..chat ngan kawan yang tidak kenali pulak tu..so dalam banyak-banyak kenalan..ada la sorang Hamba Allah ni..agak rapat la dengan yong..kalo ada apa-apa masalah ke bole je nak share dgn dia..dia pon sama :)
tapi..dia ada mengaku yang dia ni kaya la apa la kan..ada keta itu, ada kedai ni..macam-macam lah..dan yong..macam biasa je la..berkawan mestilah jujur..takda pasal la aku nak tambah dosa nak menipu bagai..

pas lama kawan..baru la dapat tahu..yang kenalan ni rupanya biasa-biasa je..apa yang dia beritahu sebelum ni tak wujud pon..kehidupan biasa-biasa je..emm..terus tak terkata pape la yong pon kan..nak kata apa lagi..kawan je la macam biasa.tapi sentap jugak lah bila dapat tahu pengakuan sebenar beliau..terasa la hati ni.terus blurr..apa yang betul dia beliau~aiyakkk!


kalo korang? apa korang rasa? korang teruskan tak persahabatan yang dah lama terjalin tu?






Nota Alinac-berkawan biar jujur..tak perlu menipu..kalo tak kaya pon yong masih bole kawan dengan korang..kalo kaya je tak kawan x kisah la :) kita sama jerk~

3 ulasan:

Roxy zai berkata...

hehehe..smpai skrg sy ada je kawan alam maya..kami kenal lebih lama dr kenal bf..hehehe..so far,masih contact each other=)

suzie rahman berkata...

hihi..trs kn jelah yong,alang2 dh berkawan.xkn sbb tu nk putus sahabat kn.kter sahabat.ok lh dier trs trg dh kt yong..kikiki

alexa yussida berkata...

tak kira dala ape jua relationships..honest itu perlu^^

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...