Khamis, 2 Disember 2010

:: Handbag..Ada ke yang tak suka?? ::

hello darling semua...apa khabar? hehe..da berapa entri da hari ni..bole da petang baru nak tanya khbar kan? hik hik

so hari ni permulaan yang bagus..byk je komen dari korang ek..suka la entri2 panas gitu je..oke sekali sekala...buat banyak2 kurang pahala :p

oke berbalik pada tajuk di atas..ada ke yang tak suka handbag..kan ari tu yong ada jual handbag..tapi terlupa la nak promote..so masih ada lagi dalam simpanan..jadi kepada yan belum tengok handbag ni..jom layan










kalo ada yang berminat..bole je klik sini ek



eh..korang da join je GA yong anjurkan? sudi2 la ya join..yang pasti..korang tak nyesal punya kalo join..yong kan suka kasi hadiah pada semua orang..hehehe..hadiah misteri..kalo mood baik..dapat la hadiah untuk semua yang join..so apa tunggu lagi? pergi join tau..klik je kat gambar di sidebar tu

malam kang nak cerita lagi laa..cerita panas lagi awww..suka tak? haha






tata


3 ulasan:

fathiah berkata...

saya suke !!!

kak ina kl (1) berkata...

dah tua malas pulak nak tukar handbeg selalu..

akak memang pos pun kukis tu..sms kat no 019-3874160

Dazzling Colours berkata...

sukaaaaaaaaaaaaa :D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...