Jumaat, 10 Disember 2010

:: GIVEAWAY AKHIR TAHUN 2010 ::


hari ni Yong nak join GA..asyik yong jemput orang lain join Ga yong je kan..so hari ni nak join orang lain punya GA pulak..so tadi kena tag dengan Shag..terus laju je yong buat..kalo tak buat sekarang..memang lambat la yong akan buat..ah tu lupa pulak kan...hehe

so mari kita teruskan..yong kena lengkapkan slogan " Azam saya tahun 2011 ialah........"


" Azam saya tahun 2011 ialah ingin berjaya dalam dunia perniagaan online..semoga Alinac Shoppe lebih dikenali dan dapat membantu orang dalam penjagaan diri dan kecantikan.Saya juga ingin menjadi anak yang solehah dan dapat membantu keluarga pada bila-bila masa.Semoga tahun 2011 saya dapat kumpul aset yang bajet untuk kegunaan di masa hadapan."


yong kena tag 3 orang
-nadey
-anis rina
-hani hanissa




oke sapa nak join bole je klik sini

4 ulasan:

Redbloodsnow berkata...

good luck dear! :)

AdiaLuze berkata...

Gud Luck Yong!! Semoga dapat...Hehehe

AngahSayang2314 berkata...

yong insya allah tercapainyer kita sama2 buat yerrrr

Tok Esah berkata...

TQ yer sudi join GA ni.. semoga azam tahun baru tercapai... gud luck

Terima kasih dari tok esah

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...