Jumaat, 10 Disember 2010

::tu je la keje nya :( ::

maaf gambar tak jelas

see. itu la abg halim. dia da beberapa hari da datang sni. keje nyer tido and main game :p



malam ni yong boring la. laptop tak bole guna lagi sebab abg halim tengah format. so sekarang proses nak masukkan semua barang2 ke dalam laptop yong smula. proses yang agak lama. jadi yong tak tahu nak buat apa. abg halim masih dengan game nyer.bukan nak berborak dengan yong pon.. duduk sebelah pon dia buat tak tahu jerk.cis!



adoi.malam ni tak bole BW la yong.. sadis btoi lah! nak buat apa la malam ni.nak tido x ngantok lagi.







Nota alinac-cookies kak ina da habis lah. gila cepat! abg halim kata "biskut apa sedap sangat ni??" :p



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

7 ulasan:

Uruchimaru @ kf berkata...

BW gune BB je Yong!

ijatnuar87 berkata...

hehehe...xper,ganti balik jek sok..

Cik Tom berkata...

kesian yong xleh bw..ptt la dah lm xjenguk blog cik tom..hehe

Katak Gomok Sulie berkata...

rajin sungguh yong berjalan..hehe..

SINGALAUTMETRO berkata...

sesekali kena rehat kot...lappy tu penat agaknya...apa pun semoga dia cepat sembuh dan selamat digunakan.

Mr feckry berkata...

yong camen lu buat entry melekat

Redbloodsnow berkata...

huhu...xpe yong. BW di lain mlm lak ea...hikss

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...