Sabtu, 11 Disember 2010

::bengang! ::



simple entri sebab hati tersangatlah bengang. bengang dengan beberapa orang rasa nak je sepak sekor2.. serius sangat sakit hati!



pengumuman ya! GA yong secara rasminya ditutup. yong akan submit esok.. malam ni taknak online sebab nak baca entri pon da x brapa nampak. rasa nak pitam ja sebab rasa marah sgt2..



thanks kepada yang join ya. anda pasti gembira.



selamat malam.











Nota Alinac-marah kat abg halim n sepupu yong. meluat!



Sent from my BlackBerry® smartphone

Powered by ShowMeBlogger.com

12 ulasan:

Uruchimaru @ kf berkata...

hurm yong jgn bengang lame2 iyer..daa senyum selalu !

eh x manis lah yong bengang, tgk dah x cumil muke Yong emm!

SyUhAdA berkata...

sbr yong..
relaks..
tarik nfs dlm2..~

AnisZahra berkata...

bakpo niii? jgn mrh2. chill. :D

cikgu isza berkata...

jangan marah2.. buat seksa jiwa jer..

be cool ok..

Cma Shiema berkata...

uiks...yong...jgn marah2..
sabar2...

Cik Tom berkata...

sbr yong..jgn marah2 ye...nati dah xcomel :)

Salmia berkata...

ala, mcmna leh terlupa pasal GA yong tuh.. tak sempat join plak.

sabar2.. time marah mcm tu la.. semua benci. :)

alexa yussida berkata...

chill yong sayang..nti tak cantik dah..hehe..senyummmm >.<

Weeda berkata...

cool yong cool...tarik nafas hembus nafas...fuh fuh...dah2 jgn marah2 dah...senyummm~~

Redbloodsnow berkata...

sabar yong ek...sabar :)

ardinihumaira berkata...

rilek yong. rilek :D

Sophia Rani berkata...

tak mau marah2 sgt taw.. :)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...