Jumaat, 10 Disember 2010

:: YOU ARE SWEET BLOGGER LIKE CANDY ::





yong dapat Award lagi..heheh..suka la weh..hari ni otak beku tak tahu nak buat entri apa..so buat je la award.kan bagus..thanks lynn sebab kasi award ni ek..award ni actually from Nanie



so..apa yang kena buat? klik je sini ek

yong tag semua kawan-kawan yong.so kepada yang takda kerja..bole je ha amik award comel ni.ada rasa cam nak makan lolipop tak? heheh


Jom terjah blog Nani untuk info selanjutnya..


tata

6 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

yong..tahniah yer.

kak ayu dah pernah dapat dari blogger azila...

Nadia arRumaisha berkata...

comel jer lolipop tuh....

kak ina kl berkata...

skrg ni malas betul nak layan tag..sampai ada yang kecik hati..

eT berkata...

pos lollipop meh sini....hehe

Cik Tom berkata...

tahniah dpt award ye yong!

@!ZaHiR!@ berkata...

sedapnyer....

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...