Ahad, 26 Disember 2010

:: Bacaan Khas untuk WANITA sahaja ::

jeng jeng jeng..dah agak..kalo tulis tajuk macam tu..ada je "bukan WANITA" nak baca kan? takpe..takpe..sila la baca sampai habis ek..hehe..

hari ni macam biasa yong nak tunjuk sket promosi terhangat yang sedang berlangsung di Alinac Shoppe..set pada hari ni pulak khas pada bahagian Breast wanita...lelaki tak bole pakai yer.kang pakai naik breast cam wanita..yong tak tanggung yer..
set ni mengandungi dua produk iaitu MISTINE PINK NIPPLE CREAM &  MISTINE NECK&BREAST GEL..pink nipple cream ni kegunaannya ialah untuk membantu wanita menukarkan warna nipple dari ala-ala gelap ke warna kemerah-merahan..yela..kepada wanita @ ibu-ibu yang sudah melahirkan anak..mesti tahu kan perubahan warna nipple tu cemana..so kiranya cream ni membantu la..jangan risau la..mesti dapat jadi macam anak dara nyer smula...

Neck&breast gel pula membantu wanita mendapatkan breast dan leher yang tegang..penggunaan gel ni secara berterusan memang membantu kita mendapatkan kulit yang tegang...selalunya dalam 2 week da memang nampak kesan..selalunya gel ni yong jual sekali dengan breast soap.sebab ramai cust suka nak besarkan dan tegang..tapi kali ni yong jual set kasi merah and firm..ke what? ke ada yang tak suka?

BUFFET BEAUTY K

MEMBER
RM56 - Peninsular
RM60 - Sabah/Sarawak


NON-MEMBER
RM60 - Peninsular
RM65
- Sabah/Sarawak
 
 

5 ulasan:

SINGALAUTMETRO berkata...

maaflah...dah terbaca..awal pulak tu

-telOrDibAsuh- berkata...

alamak telor terbaca la yong hahaaa

faiq berkata...

saya lelaki :)

Miss AZ berkata...

uishh menarikk... :D
pinky pinky gitu.. wakakaka!! :P

ardinihumaira berkata...

:D
nanti dni kumpul2 duit yong. pokia ritu g watson. adeih

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...