Jumaat, 12 November 2010

:: Nak Tempah Header Gojes mcm Yong?? Click Here ::

Eh korang da tengok kan kedua header yang yong tempah ari tu? siap terpampang da tu ha.tapi bole pulak lupa nak promote siapa yang buat header tersebut.

So hari ni nak kasi glamer sket si pembuat header a.k.a Weeda..moh kita terjah dia>>>> Weeda

Header yang yong tempah dari weeda ialah ini


 dan ini


sweet kan? mcm ai lah..kuang3..hahaha.. anyway..thanks ek darling weeda..lawa da header ni.dan kepada yang baru nak tempah..bole la bertindak sekarang..bole cakap nak design yang cemana.mesti dapat yang terbaik :)




see u then..tata!

9 ulasan:

Lelaki Ini berkata...

chanteq!

Weeda berkata...

tenkiu yong...=))

Zezebel berkata...

Salam.
Tak pakai tudung lagi.
Next year la kot...kalau dah kawin...
:)

Uruchimaru @ kf berkata...

menarik tue...

ardinihumaira berkata...

:D
weeda memang kreatif !

wa kaljis berkata...

mmg kreatif... chanteq!!

Rara Farah berkata...

kak yong...awat xpasang header baru..chantek tu

Sophia Rani berkata...

header baru u mmg cantek.. i suka pic u baju merah yg pndg bawah tu.. ehehe

Tanpa Nama berkata...

If you are open to having a guest blog poster please reply and let me know. I will provide you with unique content for your blog, thanks.

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...