Sabtu, 30 Oktober 2010

:: Yong tak sengaja langgar dia sampai mati! ::

semalam abah balik..jadi yong pon pergi la ke rumah abah bersama huda..yong pergi umah abah pon dalam pkol 10 malam gitu la..

macam biasa la..dah jumpa pon jarang-jarang..kalo dapat jumpa tu kena la luangkan masa dalam sejam ke dua jam gitu...so da hampir pukul 12 malam baru balik ke rumah tok..

umah tok takda la jauh sangat dari rumah abah..ada la dalam 10 minit macam tu kalo naik kereta.

dalam perjalan nak balik tu..tengah bawak kete yong perhatikan sesuatu di tengah jalan..dah tengah bawak laju..maka yong tak sempat nak elak..maka rasanya dah terlanggar "benda" tu la..ish..dalam hati cakap.."aku langgar ke tak ek..tapi ada dengar macam tayar langgar benda.." 

yong tengok pada cermin pandang belakang memang da tak nampak sebab tempat tu gelap..so yong pon teruskan la perjalanan..

hari ni teruskan kehidupan macam biasa..dan malam ni abah masih ada disini..jadi yong pergi lagi kerumah abah..macam biasa..dalam pkol10 mcm tu bru nak pegi umah abah...dalam perjalanan nak pergi tu mestila kena lalu jalan yang sama..

alamak! nampak la benda tu..aiyak..terburai perut dia..sian...

adoii..dia masih disitu..T__T

tapi nak buat cemana kan? yong tak sengaja.siapa suh ko ada kat tengah jalan..kan da tak sempat nak elak..GELI tau tengok! ampun :(





nak tau yong langgar apa? ni haa





goggle je ni



macam biasa haiwan kecik macam ni..kalo kena langgar mesti terburai perut suma kan..tengok dia pon da geli..kalo dalam keadaan terburai perut suma tu..mesti xtau nak cakap apa kan.. aiya!




Nota Alinac- yong bukan pembunuh ( tak mengaku lagi ni)


9 ulasan:

mia berkata...

huhu..kesian...tp bkn salah yong..xpela..da ajal dia kan

Amirrah Zawani berkata...

oh.. tikuih xpa..
kalao kucing sedih jugak td.. ehe!!

PIDUT ASiS berkata...

ni kes langgar lari ni..kesian family cik ti. tu..hehehe

Post Terhangat...


Kerana Kamu Pengikutku...

eqacashperlala berkata...

erk!
mesti ngeri tengok badan dia terburai
takpe kak yong
tak sengaja xpe

alexa yussida berkata...

aiyokkk yong!
nti malam die datang kaco yong!
hikhik..nasib baik spesies tikus saya bela comel:p (guinea pig actually:) )

Anna Boleyn berkata...

aiyokkkk! yong...aiyok.. anna nak gi report polis skang. siap lah yong.. anda akan disabitkan kesalahan di bawah akta 777 hehe ;p

Nabiel berkata...

hikhik~
klu tk sngaja nk buat cmner kan yong?
kang nk elakkan dia,kita lak yg jdi mgsa kang=)

ardinihumaira berkata...

dni pernah terlanggar biri-biri.. hu

Q berkata...

tapi bila bawak laju memang tak boleh elak. kena terus je. langgar tak langgar belakang kira. yang penting keselamatan kita.

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...