Jumaat, 29 Oktober 2010

:: My wish ::

yong harap abg halim datang malam ni T__T

laptop yong da makin nazak..virus banyak sangat ada dalam ni..kalo abg halim ada.dia dapat bantu yong.. hilangkan semua virus tu..supaya laptop dpat digunakan dengan lancar..
tanpa laptop..cemana la nak berniaga online..semua kerja jadi lambat..dah la Berry rosak xsiap-siap lagi..ini laptop nak buat hal pulak..

when abg halim will come here? uhukss..

malam ni yong migrain lagi..so..just rest T__T..bru nak rest abah call suh p umah pulak..adoi..

xde mood nk tengok laptop..sakit sebelah mata..hope cepat sembuh..



Nota Alinac- sakit mata tengok orang jual pil kurus tapi dia pon gumux! huh!

7 ulasan:

Kalamhati berkata...

ni abang alim tu ye..hehe
yong tak pakai anti virus ke?

semoga cepat baik dan ceria selalu..=)

take a gud care k!

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

yong..

jangan sakit2 nanti tak happy..

wah,kalam hati...kak ayu pun sekodeng pic abang halim si yong tu......heheheheheh


abis cair...heheheh

Farah Sygs berkata...

ehem2..sape tu kak yong??/haaaa

tiefazatie berkata...

yong...ifa suka tgk pic yong bergaya2 nie kat blog..hihi..neway..ehem2..kekaseh hati ke??hihi

PIDUT ASiS berkata...

cara tak nak bagi ada virus,jangan pakai antivirus..so mesti tak tau ada virus.tak la pening2 kena hafal nama virus sebab tak pernah tau.(joking)

erk.nak format balik kom ke?ke belasah virus2 je?

Post Terhangat...


Kerana Kamu Pengikutku...

suzie rahman berkata...

hihi yong..jom bli lptp br..hihi der lptp acer kaler pink n purple yong! nk......

ardinihumaira berkata...

wah3...
kiutnya:)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...