Ahad, 17 Oktober 2010

:: Selamat Tinggal Sayang ::

ecece..gelinya hati ai cakap mcm tu..T__T padahal nak nangis ni..wakaka~

eh minah ni da gila..nak nangis tp gelak! isk~

actually tadi baru ja pi hantar abg halim ke stesen bus.da la jalan sesak..penganut Buddha ada perayaan apa ek malam ni.pakat dok berarak reramai kat jalan raya tuh..jem tau tak! peh.mujur tak lambat sampai ke stesen..penat berkejar sana sini..:(

sedey..kalo bole tak nak kasi abg halim balik hari ni..nak je dia dok sini teman yong borak hari-hari..xpe la.pasni borak ngan laptop macam biasa je la..huhu..

he said "see u next month"..hahah..nampak nya bulan depan dapat la jumpa lagi..yay!
dok jauh baik-baik je perangai..da sampai sini asyik gaduh ja..adoi! serabut la perut..geram!

dah la..tak nak sedey-sedey..semoga abg selamat sampai ke rumah nya..esok pagi bole la makan kek yang yong buat..ngee..baik tak? sejak jadi surirumah ni.banyak yong belajar..bukan baru jadi surirumah..dah lama..orang je xtahu..haha..bab pergi pasar beli ikan dan sayur..bab hantar adik2 ke sekolah...amik dari sekolah.hantar p mengajip tuisyen..suma bab tu da khatam..masa da bole atur dengan baik..tapi bab masak memasak je tak khatam lagi..aiya..tu je x lulus..napa ek..dok masak buat kek je..gulai x coba lagi! haha kalo yong masak ada ke yang nak makan..yong mesti x makan da..:)

esok yong upload pic kek buah yong yer..x lawa pon tapi menjadi la kan..budak baru belajar..mcm ni la :P


last..ada sesiapa nak order barang yang yong promote? tak pon nak tanya pape berkaitan produk atau masalah muka? bole la email kat yong yer.
alinacshoppe@yahoo.com
yong sedia membantu setakat mana yang yong tahu :)


tahun 2006..muka bulat sgt kan?da la hitam.hahha..huduh!




nota Alinac-tadi p cari Coco Pie..xjmpa la..wahai Dni..nak beli kat mana ek Coco Pie tu? penat la cari x jumpa~

3 ulasan:

Nabiel berkata...

bestnye naek bas..
jln jauh smbl mkn kek dri owg tsyg..waaaaa~hehehe
biase la tuh kn?lme xjmpe..ble jmpe msti gado2!!hahaha

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

yong,,,,jgn sedih2....nanti en halim lagi pilu..

dah-dah...pi ambil order lipstik...

ardinihumaira berkata...

biasanya beli kat kedai runcit atau kat mall je yong. ada di mana-mana sahaja :)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...