Khamis, 14 Oktober 2010

:: no More Migrain..now work with marjerin ::

apa tuh? tajuk macam hampeh..alhamdulillah hari ni sihat wal-afiat..no more sakit-sakit..hanya tinggal sihat-sihat sahaja.. :)

pasal entri eyeliner cat eyes tu.apa yang yong bole cakap ialah..WOW!!!!
terkejut ngan respon..kat FB pon yong da uar-uarkan.nampaknya sambutan dia mmg meletop habis la..tak sangka ramai juga berminat nak beli ya..yela..harga pon berpatutan kan..lagipon stock takda lagi..so kalo takda duit sekarang, sempat lagi 2@3 minggu nak kumpul untuk beli eyeliner tuh..hehe

nyesal pulak x beli banyak-banyak ari tu.hehe..ingat orang Malaysia taknak..hahah..bajet macam jualan OBER-C la sgt kan??

oke la.entri ni pendek jer..just nak btau yong baru lepas buat kek oren.kejap lagi ada tetamu jauh nak datang.bole la hidang panas-panas..picture kek tu malam kang yong update ya..skali ngn resepi..nak tak?


ni muka org da sihat..kan da boleh senyum :)
tengok la mata tu..cat eyes tak..haha




nota Alinac-sebenarnya yong baru beli loyang baru kat TESCO..so happy la..terus panaskan oven nk buat kek!hihi

11 ulasan:

PIDUT ASiS berkata...

owh...cair tengok pic yong...meleleh dah pidut macam kek oren..(nak sket kek..lama gile tak makan kek..asyik makan ati je..muahahhaha)

Post Terhangat...

4 Benda Lelaki Jangan Pakai

fina. berkata...

yong!kenapa cantik halusss je(macam iklan:P) muka yong. cepat promote product yg mana ok untuk muka ni:P

Amirrah Zawani berkata...

cantik..
sgt maniss :)

Nour Eyza berkata...

cantiknya yong rupanya..bru dapat tgk muka betul2.. weeee

Nabiel berkata...

aaaaaaaaaaa~
*pengsan kjap tgk pic nie~hehehe=P

alinac lover berkata...

@PIDUT ASiShehehe..meleleh nooo..p lap dulu! haahha

alinac lover berkata...

@fina.alamak! malu.hehee

alinac lover berkata...

@Amirrah Zawanitq darling

alinac lover berkata...

@Nour Eyzahahhaha...malu2..tq2~

alinac lover berkata...

@Nabieldey perli ke..hahaha

ardinihumaira berkata...

yong nampak gebu2 lah. nak cubit buleh tak .. ;D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...