Khamis, 21 Oktober 2010

:: makan pada pukul 11.50 malam..apakah itu?? ::


kalo makan time macam ni.orang panggil apa ek? supper ke breakfast! huhu
ape kejadah la tanya soalan mcm ni tgh2 mlm ni..

actually..yong bru je pas makan..wah..kagum tak? ala makan "nasi air" je.hehe..sejak bila yong panggil nasi air ni?sebelum ni sebut "Moi" ja..:p

ni kes abg halim la ni.dok sebut nasi air.yong pon gatal nak sebut nasi air juga..ala.padahal sama ja kan..orang lain panggil apa? bubur nasi...kan?? ada paham? semua yang disebut adalah makanan yang sama..takda bezanya..bezanya cuma sedap ke tak je.ngeee


time macam ni dapat aiskrim ni wokeh jugak ni..huuuu nakkkkkkkkk!!!

tadi timbang berat maintain 55kg..wow! kagum..dimana berat lama ku..x nak mai hinggap dah ka? thanks! bole la ku bergaya sakan...lalalala~



Nota Alinac-sila jangan ikut cara yong..jangan makan malam oke..yong da langgar pantang!

6 ulasan:

AROL DSHW berkata...

arol selalu makan sebelum tidur.
hehe. :D

kakchik@ella berkata...

55kg yong? Akak 50 je. hehe ..

Awat la hang jauh sgt kt utara tu yong? Kalo hang dok KL boleh kita jmpa.

Kalo turun KL bagitau eh. Boleh kita dating. Hehe ..

nadey berkata...

perghhhh sedapnye!!!!! aritu aku ngajuk2 ngan skandel aku....dpt eskem mlm2....xkesah la berlemak ke x....janji sedapppppp aku balunnnn hahahhaa

puteriqaizyan berkata...

warghh!! nak 55 jugak..
hehehe..tape2..mkn je...hoho

Anna Boleyn berkata...

bubur nasi ni anna 1st time kenal masa belajar kat perlis. diorang panggil nasi moi. hehe mmg mknan orang sana ekk?

ardinihumaira berkata...

bubur nasi yang dni jumpa biasanya jenis pekat sket. kalau moi/nasi air ni baru sama. bezanya cara buat je. adajenis kuah hitam ada jenis kuah sup cemtu. hik3... tapi kat kelantan nasi air tersedap adalah kat maksunab nasi air. baik yong tanya encik halim... tentu beliau kenal.. :D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...