Isnin, 11 Oktober 2010

:: Jawapan untuk Soalan "cuba teka makanan apakah ini??" ::

berbalik kepada soalan pada entri yang ini.. entri kali ni pulak yong nak kasi jawapan dia..
tq la kepada yang sudi nak jawab soalan..macam-macam jawapan ada ek..ngee
jawapan dia yang tepat ialah fettuchini goreng udang....
tahniah kepada Sis KalamHati dan Salmia kerana berjaya menjawab dengan betul.. hehe
alahai..soalan senang kan..saja je nak kasi hadiah..sedekah itu amalan mulia.. 
yong da beritahu kepada empunya nama di atas..x lama lagi yong akan pos gift ek,.tp biasa-biasa je la..jangan la berangan dapat umah banglo sebijik ke apa..hehe..x mampu ceq..
errr..korang tahu tak fettuchini tu apa?? ni haaa gambar dia

google je ni



bila yong goreng tu..jadi la nampak mcm ni
da macam kuew tiow goreng udang kan? haha..
eh tetiba nampak macam sedap..semalam xde slera pon! hik hik..adoi..lapar la..






nota ALinac- tahniah kpd yg jwb dgn btol...sent detail kat inbox naaa

7 ulasan:

ardinihumaira berkata...

fuhyohhh.. jawapan dni salah. hikss

shark berkata...

makanan upanyer..
kusangka apa td..
nampk sedap jer tp sedap ker:p

PIDUT ASiS berkata...

keciwa...jawapan salah.. :(

Post Terhangat...
Boleh Lagi Nak Raya?

Salmia berkata...

hahaha.. tak sangka boleh dapat hadiah pulak. last minit punya komen tuh.

Kalamhati berkata...

huhu fettuccini tu favourite akak..sebab tu akak kenal sangat..ngee..tq yon!

jawab main2 pun dpt adiah..huhu terharu

Lynn Nasir berkata...

laa..melepas contest dr yong, hehe! takpe, meh join aii punya pulak ^^

JOM JOIN CONTEST!

Amirrah Zawani berkata...

salah teka da..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...