Ahad, 17 Oktober 2010

:: Anonymous vs Alien :

haish..

sejak buat entri tentang aliens ni..ada juga yang pelik-pelik muncul ek..

beberapa hari yang lepas..dapat soalan dari orang yang tidak dikenali..

dah tahu ai x suka anon..itu la yang datang..biasa la ek? :p

ni salah satu soalan yang yong dapat dari si anon

 haish..tu salah satu ya..yang lain-lain korang p baca sendiri la..

sakit pula hati dan mata ni bila membacanya...

yang kat bawah ni pula soalan baru baca tadi.. 



so kepada si anon..kamu ni kenal saya ke ek? len macam je soalan-soalan nyer..
pelik!


Anonymous = Aliens





Nota Alinac-nak suh close akaun formspring kot!

3 ulasan:

Ainil Hawa berkata...

salam
sbr2 hehe
sy xpnh ade acc. form spring
kalo org nk tnya, tnya thru email jek
lg genuine ckit.. bisnes pun thru emel jek

nadey berkata...

alaaaaa yong....ok la ni....at least die ckp elok2........ade je yg tanye aku....dgn kuang asamnye...bile nk kurus??? dems hahaha tp aku mmg layan je....sbb xsume alien jahat.....yg jahat....SILE ABAIKAn.............yg baik aku jdkan kenalan....huhuh

ardinihumaira berkata...

meh nak tembak 3juta das kat anon ngan alien tu :D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...