Isnin, 27 September 2010

:: perlu ke nak mengaku salah ::

salam semua..
alkisahnya mcm ni...dipendekkan cerita..kereta yang yong ari tu ada mengalami sedikit calar..tp yong pon tak tahu cemana leh berlakunya calar tu..
so bila ditanya..cemana leh ada calar ni..yong pon tak tahu nak jawab apa..kalo yong yang buat jadi calar tu..mesti lah yong ngaku ja..ni dok tanya-tanya..mcm org salah..dok bebel2..adoi! perit kot! sakit hati ni..
dah orang cakap xtahu tu..mmg xtahu la..perlu ka nak mengaku "ya, yong yang calarkan kereta tu!" mcm tu baru dorg puas hati kot!

damn! sakit la hati ni...xpe la..ai know ai sape..menumpang kasih di rumah orang.perlu bersyukur dengan apa yang ada..hope pasni da kurang naik kereta tuh! benci!



nota Alinac- mengungkit itu tidak perlu!

5 ulasan:

eqacashperlala berkata...

kesiannya
padahal awak tak salah

suzzsuzie berkata...

ala..ciannya yong...sabar je la ye..tak payah ngaku la cam tu...

NARDtheNERD berkata...

wat ape nak mengaku benda yang u tak buat. :)

eT berkata...

bese la...ati tgh panas kot tuh...

azureEn berkata...

biase la tu.. sbar ye.. ssh klu pki barsng orang ni... even kalau barang kite pon, bile rosak mest rse nk marah diri sendri kan..? nie kn pulak bukan dri sendri yg buat... :)

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...