Isnin, 27 September 2010

:: Gambar artis ketika kecil ::

ari tu yong dapat email..so bole la share ngn korang..jom layan..
comel la dorg..korang pon comel gak kan masa kecik??





 Diana Daniell..tetibe yong jadi minat dia..pas tgk citer Magika semalam :)




Fasha Sanda-kecik-kecik lagi da pandai bergaya seksi aww




Fahrin-wah! bambam dia kan?



Nana-muka x berubah langsung :P




 Ct Nurhaliza-sweet nya dia




Lisa Surihani-dia ni yong minat jugak..cun ah!




 Elly Mazlein-dulu xde la lawa sgt kan?



 Umie Aida-lain benor muka dia



 Atilia-muka dari kecik sama je




 Wardina-yang ni pon sama juga



Tiz Zakiah-comel nya dia..putih gebu!




 Maya Karin-wah..skolah ngn dak omputeh ko!






 Ziana & Anuar Zain- muka dulu-dulu..hik.hik




 Fara Fauzana-trus lapar A&W tgk pic ni..hahha



Syanie-tgk..dari kecik lagi dia kan??anyway sweet juga :)



nota Alinac-ingat nak taruk pic yong juga..tapi masalahnya..ko tu artis ke yong??!!! hahhaa..oke lupakan..off

10 ulasan:

Ilhamny.com berkata...

yong, kita pon comel gak kecik2 dulu..huhuhuhu

eqacashperlala berkata...

alololo~
semua comel2

Gen Fujita berkata...

diana danielle... :drool:

KERAK NASI berkata...

saya lagi comel dr dorg2 ni yong. hahahaha..

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

hahahah...tak boleh blah muka masing2...tapi cun dan comel...m

Kancilbiru berkata...

hahahah...gambar semua tk boleh blah tau...diana danielle tu mmg comel dari kecik la...

E.d.Y berkata...

alahai..comel2 nye...

siti seksi giler..kenapa skrg xpakai macam tu ek??hehe

:: S.h.U.H.a.d.A :: berkata...

letak je. mana tau kot2 jadik artis jugak nty ^^,

-telordibasuh- berkata...

gambar yong kecik2 xde ke hehee

MiMiEy :) berkata...

semua comel,
tp mimie n yong lg comel..
hahahahahaha

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...