Rabu, 8 September 2010

:: BILA IntanBerlian BUAT KONTEST, GAMBAR MAKAN PALING SEDAP! ::


salam semua..salam satu Malaysia (eh!)
di pagi yang hening ni..selepas sahur harus lah anda tidak tidur semula..yong pon slalunyer tido pas sahur dan pastu bangun sambil perut membulat..haish! sungguh tidak elok tabiat macam tu..tah cemana pagi-pagi ni rasa nak online and teringat nak join contest dari IntanBerlian.

Sebenarnya, yong da lama nak join contest ni..dari mula Intan buat contest ni lagi..gambar yang diambil pon memang khas untuk contest ni..hahaha..

tapi..niat dikuburkan seketika sbb ai malu nak join sorang-sorang..hahaha..so semalam ai tgk da ada yang join..maka dengan semangat yang berkobar-kobar..ai pon join.semoga berkat subuh yang hening ni..ai dpt la menang..xdpt hadiah pertama pon..saguhati pon xpo! den xkisah..hahaha..

hadiah nyer apa?dari India yu! syok ai kalo dpt..memang tingin sangat..harap sangat la kalo dpt ya..ngeee :p

so mari kita usha..gambar mana yang bertuah..hehe..ni dia! terliur tak?? (maaf ya ni bulan puasa..x lama lagi raya bole kita p serbu KR ramai-ramai)


dah ada gambar harus lah disertai dengan slogan..ngee dengan rasa rendah dirinya..ini slogan saya



"SAYA PALING SUKA ENTRI INTANBERLIAN YANG Akibat terkena sumpahan ibu, sengsaranya aku bagai nak tercabut ajal! KERANA peristiwa macam tu buat saya tiba-tiba teringat arwah mama saya..rasa rindu pula..harap sesiapa yang masih ada ibu dan ayah.dapat hargai kedua ibu bapa..jangan derhaka..sekali kena sumpah...hidup rasa macam nak mati ja..lagi satu..bila baca entri tu.saya tingat majalah MASTIKA..dulu abah saya selalu beli..insaf jugak la bila baca kisah-kisah nya..."



oke.selamat da selesaikan acara contest ni walaupon banyak yang meraban..hope dapat menang..x menang pon ai nak hadiah jugak!! pliss Intan...:P

5 ulasan:

Mr feckry berkata...

selamat hari raya ..maaf zahir dan batin..jangan lupa gua bile makan bebanyak..hahaha

-telOrDibAsuh- berkata...

ade harapan nak menang yong hehehe..

Miss AZ berkata...

gud luck :)

IntanBerlian berkata...

hehe.amboi... bulan pose ni yong. lame dah tunggu yong join.haha.

ok gudluck yong!!!!

Admin berkata...

Uh gudluck dalam kontest ni .. :) yeahh ...

http://hasrulhassan.blogspot.com

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...