Selasa, 7 September 2010

:: shopping yang tiada kesudahan ::

Salam semua..hari ni 28 ramadhan ya?

x lama lagi da nak raya..em..sebut pasal shopping...memang kalau selagi belum raya..shopping takkan stop ka?

ari tu yong dan famili da shopping sakan kat KL..now da blik kedah..setiap hari ada ja benda nak beli..aiyo..ada lagi ka benda tak cukup? ni yong da bersiap untuk keluar shopping lagi..tok siap order kain langsir nak jahit..

aik? lagi 2 3 hari nk raya pon sempat nk jahit ke? yong x kesah la kan..x jahit pon xpe..lgpon utk bilik yong..bukan ada orang nak msuk pon..dah la mcm kapal karam..sesapa masuk pon mengucap..hahhaa

oke.nnti balik sambung ya...kita tgk balik nti bwk balik apa..huh! 




nota alinac-mesti jem giler nanti..sakit lutut!

5 ulasan:

Salmia berkata...

sp jem giler tiap2 malam.
adeh, kantoi keluar shopping tiap malam. hehehe

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

wah...tak habis2 yong shopping..huhuh

Mr feckry berkata...

udah2 le shopping...makcik...hahah

E.d.Y berkata...

hehe...samala kita

hamzah ian berkata...

cun nye ko ni... hahaha. da kawin kan??

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...