Sabtu, 10 Julai 2010

:: nama ko SNOBISH ka RUBBISH?!!! ::

SALAM..
entri pertama saya pd hari ini..today xde mood nk bwk laptop pg spa..on9 pakai berry sudah!
mmg semuanya ketentuan Allah..klo aku on9 pon today maybe aku akan stress giler..mayeb aku akan bergaduh ngn sekor rubbish!

xpnh lg org benci tgk suma product aku~

first time! org ckp x ska tgk suma pic2 product aku kat profile fb dia~
eh xske boleh delete what???!!!!!apa ko bodoh sgt??? maybe sbb x ckup umur kowt ek~
adoyai! ko pon perempuan jgk! skg boleh la ckp xske..nnti ko akan cri jgk brg2 mcm ni satu hari nnti~ boleh jamin lah!

ah..kata2 ko mmg buat aku skit hati...hbis lari mood baik aku! ;p

smga Allah merahmati si budak RUBBISH tuh! amin!


nota alinac-ingt nk buat agar-agar mable..tp mood x oke..boleh ke jadi ngn elok?



watermark red

13 ulasan:

-telOrDibAsuh- berkata...

hehe biase la tu..still ade sifat dengki iri hati hehe...wat xtahu je yong..

Unknown berkata...

@-telordibasuh-frust!

Mr feckry berkata...

dia tak nak, katakan boleh blah..

LovelyMe berkata...

jangan pedulik kat die.kalau die tengok alinac frust lagilh die puas hati..biarkan jer..

caliph shuriken berkata...

patut laa senyap arini..
sabar ek...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

lain kali telefon gua... tau la apa nak buat

Unknown berkata...

@Mr feckrymcm tu ka?

Unknown berkata...

@irahehetq ira!

Unknown berkata...

@caliph shurikenoke :(

Unknown berkata...

@b.r.u.t.a.l.s.o.l.ooh..gtu ka?? bg la no phone :)

miss lolly a.k.a luvfareda berkata...

kamu jual proDuct ke yayang ?

Unknown berkata...

@miss lolly a.k.a luvfaredaa.a.product wanita jerk

FCUTEAM berkata...

sabar akak.. ^__^ moga die fikir fikirkan.. btw.. akak kene fokus pada sesuatu.. fokus pada agar-agar mable tu.. bagi sedap k.. ^__^



Aiz latest entry
Kenapa blogger nak bersaing? haishh
Bahaya di tempat yang ade WiFi
jana wang yang terbaru blogger
Kehebatan iklan pada minda kita



ingin buat link seperti ini juga? Klik disini

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...