Jumaat, 9 Julai 2010

:: SPA TU KAMU YANG PUNYA KER?? ::

salam kwn2 suma.sihat x? cik yong sihat saja..
mood nk blogwalking tergendala sbb rasa mcm byk benda nk buat..tp xtaw apa..
skg ni cik yong bz dok berbisnes..huhu
bisnes apa??

haa..mcm2 ada..tp byk produk pmpuan la ek..
nk kurus?
nk lawa?
muka byk jerawat?

produk apa nk cri yg sesuai utk korang??boleh tny cik yong..x pon klik jerk kat fb tu haa...
dlm album ada mcm2 produk! yg pasti org pmpuan msti suka la klo dpt..
barang2 tu nk buat jd hadiah pon no hal..gerenti awek lg syg...hahaha.


nota alinac-klo org tny aku "spa tu kamu yg punya ke???" jwpn aku..mesti la tak! klo IYE pon aku akan jwb TAK!! sbb nyer???nnti org mntak diskaun lebey2..hahahha..xboleh2!!!!

watermark red

5 ulasan:

En iLham berkata...

selamat berniaga untuk kamulah yer
hehe

azureEn berkata...

eh. tak bole ke mintak discount..? ala.. bole la.. bole la.. :P

Mr feckry berkata...

wa..bags2..

E.d.Y berkata...

semoga perniagaan diberkati dan maju jaya..dah kaya jgn lupa belanja...hehe

embun d tengah malam berkata...

semoga berjaya...nk diskaun!!!hahaha

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...