Selasa, 15 Jun 2010

:: Darah dibalas darah? ::

Di Ketermaya, Lebanon, seorang warga Mesir, iaitu Mohamad telah membunuh sekeluarga yang terdiri daripada seorang atuk, nenek, dan 2 orang cucu dengan KEJAM. Pada pagi kemudiannya pihak polis berjaya menangkap beliau, tetapi malang memang berbau busuk, orang awam telah menahan kereta polis tersebut dan membawa Mohamad kepada ibu mangsa. Ibu mangsa pun mengerat leher Mohamad dengan slumber. Lepas tu orang awam menyeret mayat Mohamad, menggantung dan membuat pameran selama 3 jam. Polis pun tak dapat buat apa-apa.









10 ulasan:

helmi berkata...

pengajaran paling berkesan

Alessandro berkata...

Alamak! 18 SX ni..extreme ganas..

alinac lover berkata...

@helmihaa..taw xpe

alinac lover berkata...

@Alessandrohuhu!

FyZa berkata...

weh..sumpah aku ngeri tgk..takutttt

azuan berkata...

aku skroll ke bawah laju3 je huhuu

Aimi Dayana berkata...

astagfirulah.. macam ni org islam buat hukuman? tanpa pembelaan? masyaAllah..

alinac lover berkata...

@FyZaerr...org pon ngeri

alinac lover berkata...

@azuanhehhee

alinac lover berkata...

@Aimi Dayanano komen la dear..seram~!

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...