Isnin, 14 Jun 2010

:: AWASI anak anak anda...ini mungkin belaku kepada anak anda!!!!! ::

salam reader..ini misi penting ya kwn2!! kpd yg ada anak2 ke adik2 ke..sila la tgk pic2 ni..pls2!!

tgl awasi mereka..jgn la jadi mcm ni..sungguh bahaya!!!






sungguh cik yong terkejut beruk skg ni...menggigil da tgk pic ni..
komen plis!

42 ulasan:

Alessandro berkata...

Astaga!
Apa yang berlaku ni?
Ini bukan lagi suatu kesedihan, ini suatu 'barah', fikirkan bersama bagaimana ini boleh berlaku dan cara mencegahnya..?
Sama2 kita renungkan!

alinac lover berkata...

@Alessandrosgt2 risau dgn keadaan ni~

Qafan berkata...

rosak dah....

irahehe berkata...

ishhh..teruknye!

~roslinda~ berkata...

huh!

ApekxHensem™ berkata...

biar betul....hurm....takut

BEN ASHAARI berkata...

erk... terlebey sudah

alinac lover berkata...

@Qafanmmg rosak

alinac lover berkata...

@irahehetruk kan

alinac lover berkata...

@ApekxHensem™haisk apek da hnsem??

alinac lover berkata...

@~roslinda~no komen yer??

alinac lover berkata...

@BEN ASHAARIhaaa..mmg terlebey~

helmi berkata...

mak aii...apa nk jadi ni???

alinac lover berkata...

@helmitah la :(

~roslinda~ berkata...

@alinac lover bukan no komen lg...
speechless sudah~
mcm2 la haih..huu

EDDY DY berkata...

Masya Allah...apa dah jadi...xdapat nak bayangkan bila dorang dah remaja nanti..kecik2 dah test benda cam tu...

helmi berkata...

mana lokasi tu? Jgn kt msia sudah la...

q-nizam berkata...

dasyat nya,,,ni kat mane ni?

nurulsyuhaida :) berkata...

Ya Allah,mula2 syu ingatkan kelalaian mak pak dia tgal dia dekat tepi lori,rupanya project lain yg dia buat..MasyaAllah..terkejut gilaaaaaaaaaaaaaaaa!

bellar0ssa berkata...

esh.pe bende budak kecik tu buat..baru setahun jagung pon ni.

Mr feckry berkata...

gile bahaya beb

hudhud berkata...

ni mana dorg belajar ni adoiyaiii

-telordibasuh- berkata...

ni gay ke?ahaha..

Ena berkata...

astagfirullahalazim..
sampai mcm tu sekali...

moga dijauhkan dari anak2 kita..

izahdaut berkata...

dunia akhir zaman!!!nauzubillah

FyZa berkata...

walawey..gilak ke apa nie..kecik2 dah pndai..ish..takut weh..

Aimi Dayana Bahari berkata...

ish.. kat mane ni? astagfirullah..

kacang berkata...

huish.
tak perasan plak ape budak2 tu buat.
bila baca komen baru faham.
hurmm.
teruknye

alinac lover berkata...

@helmino komen~

alinac lover berkata...

@kacangdak2 ni da giler kot

helmi berkata...

aiyooo...mmg giler tahap gaban tu.

heart~ berkata...

ya Allah!!!!

zaidharis berkata...

Paling utama, merisaukan. Paling sedih, memalukan.
Apa yang paling risau masalah macam ni dah melanda negara Malaysia,
saya sendiri pernah nampak budak-budak terpengaruh dengan akidah songsang ini,
yang paling merisaukan,
berlaku dikhalayak ramai.

umny berkata...

ni ka misi yang yong maksudkan tuh? Ya Allah, selamba ja dia buat tepi jalan tuh. bahaya betui budak-budak zaman skang ni. ni mesti terdedah dengan media ; internet, TV pasal menda yang x sepatutnya byk sgt ni. Nauzubillah!

alinac lover berkata...

@umnyya2..yg tuh la..terkejut kan???
seram..leh lemah jangtung!

.miss d'ieyna. berkata...

uish.teruknya.
mesti bdk2 ni trpengaruh.

annazanariah berkata...

MasyaAllah...
ingatkan anak2 ni dibiarkan bermain tanpa pengawasan.. hampir dilanggar..
Rupenya.. ishk! macam mana la boleh jadi camtu... ~
inikah petanda dunia akhir zaman..?

padin berkata...

haha aku pon sama dgn anna, ingtkan bahaya pasal main tepi lori..

bila scroll lagi... ekeke main benda lain plak.. huhu..

moga jauhkanla dengan anak2 kita nanti

alinac lover berkata...

@.miss d'ieyna.yele tuh..tgk mana xtaw~

alinac lover berkata...

@annazanariah:(

alinac lover berkata...

@padinya2..awasi anak2

Niza Romli berkata...

bedebar tengok ni..astaghfirullahalazim!

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...