Khamis, 15 April 2010

:: bru blik keje ::


bru je smpi umah..trus ke pc sbb nk on9..
wah..blogger tegar nih.. ;p
nk lawan blog ben ashaari mmg xdapek la den ni haa..
xsmpt pape lg da bukak blog..huhu
yola..kat spa pc cm harem jerk..
xbrapa boleh nk on9..susah siot..
tah ape da jadi..lmbt jerk..lambat sgt9...tension aku~
anyway,..ala..xde pe nk update pon..sje nk btau aku bru blik..huhu
jgn ckp aku busuk oke..jaaaaaaap je lg aku pg mandi naa..
adoyai..aku ada order cntct lens..dah le lmbt tibe ke rumah..
pastu akak tuh janji nk dtg ke spa hntr bende alah tuh kat aku (wah..rasa special ni siap anta kat tgn sndri)..tp frust lah..dia x dtg...dia janji nk dtg sok pulak...
klo xdtg gak..mmg mampus la aku kene ganti duit org..adoi!
xmo2...duit tgh kering ni..plsss..hope dia dtg anta..n wat facial skali!!! hahahah...denda.. ;P
today sale kureng sket..xpe..yg penting ada org nk massage..hari2 massage..popular la aku pasni dgn kehebatan tgn aku..huhu..ala..tgn aku x lembut pon...kasar ade lah..tuh yg sodap tuh...mau rasa???sila2~ ;)

oke..maw dtg spa sila cntct i terlebey dahulu ek...i mmg ske org dtg...mulut ni kang xberhenti la pot pet pot pet....hahaha..tu yg org nk dtg lg tuh...mulut ckp byk..sama laju ngn tgn yg wat kje tuh~

dah2..ada bau kaa????p mandi dulu naaa~~
daaaaaaaa

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...