Sabtu, 17 April 2010

:: down lg skali...cis ::

di mlm yg sejuk ni..aku rasa sgt2 tertekan..

first sbb lappy aku xdw word..aku nk wt keje susah siot..
ni suma keje abg halim lah..wat kje x sudah..kan aku yg rimas..

kedua..aku ingt bole la pnjm pc kat umah abah nk wt kje..skali xleh nk connect internet..ah! hampeh..dah tuh..word po xde gakk..aiya.apa ni???

ketiga..tetibe abah mintak tlg suh p seberang jaya..suh byr cukai pintu..haaa??yong kena p..dah la x pnh p sna..ala...(sabar yong..xbek bantah tau)

keempat..dpt lg satu seruan dr abah..suh p tluk intan??glupp..(dlm hati..alamak jauh..sorg plak)
padahal xpe pe..tp tah la..tgh tension..tu jiwa kaco sket..klo g tluk intan..leh la lepak ipoh jap jmpe kengkawan..hoorey! huhu

kelima..sepatotnya jadi no satu!!! aku order cntct lens..da 2 mgu dah..bole plak akak tuh wat jandji harem...dah la x pos..ckp nk anta kat tgn aku..tp xde pon!!! arghhh...sok msti org yg pesan kat aku mintak..ya ampun...skit jiwa btoi...tmbh lg...lama2 gila aku..
cis9! td aku kol dia..dia ckp nk anta sok atu lusa..ade ke???kemarin kol ckp smlm nk anta..smlm kol ckp todat..amacam??cm keling kan???

aku ingt nk wat bisnes cpt sket..semangat da ni ha...tp ;( suma masalah ni wat aku biol...hati ni x sodap benar da ni ha..hukhuk...Allah...tlg la teanagkan hambamu ni... nak ngis da ;(

doakan aku oke deh!!! cpt lah esok~~














Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...