Jumaat, 4 Januari 2013

PERANCANGAN TAHUN 2013 | KERETA BMW


Salam semua :) 

Tahun 2012 sudah lepas.. apakah perancangan anda pada tahun 2013 pula?? azam tahun 2012 sudahkah terlaksana? hehe oke takpe..sekurang-kurangnya 70% dari azam kita tu sudah terlaksa kan? 

Entri kali ni yong nak cerita tentang azam lagi.. next entri baru yong nak share dengan u ols tentang azam yong pada tahun ini dan tahun depan 2013.. ada yang tercapai, ada yang belum dan ada perancangan pada masa depan..

So today yong nak share tentang my new planning about my dream car! waaa~ teruja sungguh bila nak cerita tentang kereta ni.. dulu yong pernah berangan nak memiliki kereta HONDA. sebabnya kereta tu nampak curlas dan agak berpatutan la kalo yong nak memilikinya pun kan.. tapi since makin buat biz ni. IMPIAN yong menjadi lebih BESAR sebesar kereta BMW haha~ oke tak berangan macam tu.. dulu tak pernah tak berangan bawak kereta ni..yelah, first memang la kena ukur baju di badan sendiri..lagipun rasa macam tak layak je nak beli..DUIT takde masa tu hehe

Tapi kan u ols, berangan ni FREE je rupanya..so tak salah kalo kita nak berangan.sambil berangan kita cuba untuk menggapai IMPIAN yang kita bina tu.. Alhamdullillah yong sekarang dah tahu dah jalan bagaiman yong bole dapatkan kereta impian yong tu.. sejak dapat pandu kereta BMW beberapa kali..buat yong makin confident dan rasa MAHU! insyaAllah 2013 yong target for my new car..

This year from kancil yong dah berubah ke MyVi.. kereta kancil tu pun yong dah pakai beberapa tahun sampai la dah tak larat nak ulang alik KL.. alhamdulillah tak pernah lagi berlaku kejadian teruk sepanjang perjalanan semasa memandu kereta tu.. now dah upgrade ke MyVi tak salah yong nak memiliki kereta yang lebih selesa selepas ni kan.. untuk kegunaan yong..lebih selesa jika yong nak travel jauh-jauh, family pun happy :)



ni antara detik permulaan yong bawak kereta BMW..masih ketaq waktu ni.. dalam perjalanan ke Seremban 2..



kereta ini la yang yong pandu.. thanks to my mentor sudi beri peluang untuk yong memandu kereta beliau..nak bagi semangat pada yong katanya..baru yong lebih berkobar-kobar.. actually, kereta ni kereta dari business online yang kami buat.. ada caranya.. setiap bulan income dari business ni yang payment bayar kereta ni tau. seronok kan?




Another success story from our team, Green Leaders Group, ex-CFO from the corporate world, turned to mumpreneur and full time business woman. 

Congrats to CDM Jasmin Halim & Amar!!




My mentor, Sha Khalid..juga berpeluang untuk memiliki kereta idaman dengan buat business with team Green Leaders Group


Amacam? best tak amik mood macam ni hehe jom kita cuci mata sket dengan beberapa gambar kereta BMW yang sungguh cantik ni hehe



hari tu yong ada nampak BMW merah lebih kurang macam ni..sempat juga amik gambar dan tunjuk pada tok.. wah tok pun excited tau..tok cakap kalo nak beli kereta amik la color ni hehehe curlass habis!

color ni pun oke kan? nampak elegant




sporty nih! tapi sekarang musim hujan tak sesuai kalo takda bumbung hehehe




putih pun cantik~ wah! rambang mata kan? tapi beli kereta ni bukan macam beli ikan bilis di pasar..yong kena kerja kuat untuk pastikan impian yong terlaksana.. u ols doakan juga ye :)  amin


love, 
yong

phone : 0137049413
email: alinacshoppe@gmail.com


Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...