Rabu, 9 Januari 2013

BEAUTILICOUS CLASS FOR SHANGHAI PACKAGE


Salam semua :) seperti yang telah diketahui ramai yang yong dan team beautilicous telah mengadakan class mingguan di Sungai Petani..Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar sekali.. ilmu yang diberikan juga lebih kepada tema atau pakej sekarang iaitu Shanghai :)

Sejak bermulanya pakej yang baru ni.. yong rasa teruja sangat sebab dah dapat gambaran nak ke sana.. bole la start search tempat mana yang best, makanan apa yang menarik and paling syok nak search tempat shopping la kan hehe terujasss tak?

Anyway, sebelum nak kesana..kita kat Malaysia ni wajiblah buat persiapan dulu kan.. so for our first preparation, yong telah berjaya menganjurkan class untuk my team.so class ni adalah sebagai class pertama kami di tahun 2013..insyaAllah banyak class lagi bakal menyusul nanti.. 

Pelbagai topik yang dibincangkan..paling best tajuk INSTAGRAM.. u know, melalui INSTAGRAM pun kami bole menjana income tau.. how? haa yang tu yong bole share nanti.. just contact me for info.. Syukur semuanya dipermudahkan. buat biz pun takdalah sesukar biz lain. biz ni lebih kepada ONLINE.. we use SOCIAL MEDIA MARKETING untuk perjalanan biz kami.. and semuanya SO GOOD!

ok tanpa membebel dengan lebih panjang, jom layan beberapa gambar kami.. enjoy!


yong sibuk yong bagi penerangan tentang masalah blog. hehe


my beautilicous from Sungai Petani


muka siap berkerut time dok present.. masa yong balik rumah tok siap panggil yong cikgu haha..


ada yang dari Sungai Petani dan Penang


My beautilicous from Kulim, Sp dan Perak







sebahagian daripada my team :) insyaAllah after this sure makin bertambah! 




SHANGHAI CONFIRM!

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...