Ahad, 2 Disember 2012

HELLO JOHOR BHARU DAN BATU PAHAT

Salam semua :) Happy Saturday yeah! Bersyukur ke hadrat Ilahi kerana yong masih sihat untuk bekerja.. and now yong berada di Johor Bharu~ best nyaaa! Nampak je kan Singapore dari sini tapi malang sekali passport tak bawa pula, kalo tak bole la singgah jap ke sana..

Rindu pula nak ke Singapore.Last yong kesana pada akhir tahun lepas.. dah setahun berlalu tapi memory masih kekal dalam ingatan..memang hajat nak kesana lagi InsyaAllah..semoga murah rezeki..ada rezeki lebih yong memang nak bawak family keluar berjalan-jalan juga :)

ok..apa tujuan yong ke Johor Bharu ni? seperti biasa u ols.. sudah tentu la datang bekerja, tapi sempat jugak selit untuk jalan-jalan sekitar sini.macam tadi yong baru je ke Batu Pahat untuk ke rumah kawan yong di sana.. Alhamdulillah..housemate yong semasa belajar kolej di Melaka dulu, Eida sudah selamat bertunang hari ni.. sangat happy dengan pertunangan beliau.. dah lama tak jumpa Eida.. rasa rindu sangat! Eida antara rakan terawal yong semasa yong baru belajar disana.. banyak susah senang kami lalui bersama T_T sebak jap.. semoga pertunangan Eida bakal berakhir ke jinjang pelamin..yong doakan yang terbaik untuk Eida..amin

Esok yong akan pulang ke Kuala Lumpur dah.. insyaAllah akan ke sini lagi next time.. best juga datang kesini..dapat makan seafood sedap di Senibon Village.. seafood fresh btol! nanti yong share cerita tentang makanan yang yong makan semalam k.. warga JB pon sempoi.ramai juga yang nak tahu  tentang business online yang yong buat sekarang.. hope next time yong bole share business ni dengan u ols pula ye.. 




Email : alinacshoppe@gmail.com
Phone/Whatsapp/ Line : 0137049413

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...