Jumaat, 30 November 2012

SHOPPING TRENCH COAT WITH LONDON PARIS QUALIFIERS


Salam semua :) hai u ols! yong baru je balik dari Pantai Timur semalam tau.. now yong dah berada di Kuala Lumpur.. lega rasanya bila dah balik ke rumah..  mood jalan-jalan je sekarang ni... so today yong rasa sangat teruja nak share kegembiraan yong bila dapat tahu yong confirm ke Paris dan London Mac 2013 nanti..

Last week yong and team ada business discussion di Delicious Mid Valley, sehari after selesaiSeminar SM/SSM.. (click here)..


pic kredit to kak ain :) cool tak kami.. comel je semua kan hehehe :) banyak yang kami bincangkan untuk strategy kami dalam business ni.. syukur sangat dipertemukan dengan business ni..mudah dan seronok! selain business..kami juga enjoy melakukan aktiviti bersama-sama.. contohnya SHOPPING! hehehe..



nampak tak? yay! CONFIRM PERGI PARIS dan LONDON!!!! alhamdulillah :) berkat kegigihan dan usaha tanpa jemu! yeah hasil yang sangat berbaloi-baloi..




ini dia geng SHOPPING! best la bila shopping macam ni.. sangat excited tau..ramai juri :p

yong, kak ija and kak ain :) kami wakil beautilicous yang akan ke Paris dan London :) next trip confirm nak bawak ramai rakan kongsi bersama pula 
nurul ain dan norain :) hehehe  comel kan?


ini baru shopping trench coat.. boot and kelengkapan lain belum beli lagi.. nanti dah beli uong akan update lagi k.. semoga lebih banyak lagi pencapaian yong dalam bisnes ni..insyaAllah yong akan bantu rakan kongsi yang lain pula..doakan yong ye...amin!


Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...