Selasa, 25 Disember 2012

GLOW (GREEN LEADERS ORIENTATION WORKSHOP) | KELAB CINTA SAYANG, SUNGAI PETANI


Salam semua :) apa khabar? Bagaimana dengan kerja hari ni? harap semuanya baik-baik aja yer.. yong pun oke.. semua kerja yong Alhamdulillah berjalan dengan lancar sekali.. So today yong nak share dengan u ols semua tentang aktiviti kumpulan yong yang berlangsung pada minggu lepas.

Seperti yang sedia maklum.. minggu lepas yong dan team Beautilicous ada mengadakan GREEN LEADER ORIENTATION WORKSHOP (GLOW) di Kelab Golf Cinta Sayang, Sungai Petani Kedah untuk TEAM BEAUTILICOUS area utara.. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar sekali.. 


sesi perkenalkan diri :) dari tak kenal kini kami semua rapat antara satu sama lain.. yang berbaju biru tu Hafizah @ Pijat.. bertugas sebagai MC pada hari tersebut..






hehe interframe muka yong sket :p bersyukur sangat diberi kekuatan untuk menjadi salah seorang speaker pada hari tersebut.. banyak ilmu yang disampaikan kepada rakan kongsi..yong harap sangat apa yong kongsi tu akan dipraktikkan dengan sebaik mungkin..



bakal CDM SHALIZA AZIZ..my lovely mentor.. sungguh banyak ilmu dan jasa yang beliau curahkan pada yong dan team..hanya Allah yang dapat membalasnya..




  
ada nampak bole jadi cikgu tak? hehehe




antara yang hadir. dari penang dan parit buntar, perak.



 model handbag hehehe




 bayangan masa depan kami! 


hafiz dan fatin


hafiz dan ridhuan









after lunch sesama


us! wehuuuuu


InsyaAllah kami semua akan ke sama-sama ke Shanghai for next FOC trip~ go for it!
hoyeh!

Thanks yong ucapkan kepada semua rakan kongsi yang hadir.. Walaupun hari tersebut merupakan hari hujung minggu, watu yang sangat sesuai untuk bersantai bersama keluarga tapi anda semua dapat meluangkan masa untuk menimba ilmu.. yong sangat bersyukur dan berbangga mempunya rakan kongsi seperti anda semua! semoga kita sentiasa bersatu teguh sampai bila-bila...

kepada pembaca di luar sana, Our next GREEN LEADER WORKSHOP (GLOW) untuk zon Lembah Klang akan diadakan pada Januari 2013. So lets be parts of us. Jika berminat bole cepat-cepat contact yong yer..

love, 
yong

phone : 0137049413
email: alinacshoppe@gmail.com

Tiada ulasan:

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...