Sabtu, 29 September 2012

FROM STRANGER BECOME BUSINESS PARTNER


Salam semua :) today yong nak bercerita sedikit mengenai seorang rakan kongsi yong dari Kuala Lumpur.. Alhamdulillah..rezeki semakin murah Allah berikan kepada yong berkat dari usaha yang tanpa henti dan niat untuk bantu semua orang yang memerlukan.. semoga yong bole bantu lagi ramai orang selepas ini..amin :)


Ok yong perkenalan nama beliau, Nor Aisyah Ahmad..yong panggil kak aisyah je :) perkenalan kami pada mulanya hanya melalui Facebook.. totally stanger! tak kenal langsung tau.. tapi after first time jumpa untuk memkenalkan business yang yong buat ni..hubungan kami makin erat! everyday contact each other untuk tanya pendapat dan sebagainya..

masa dalam class GLAM


Siapa sangka kan? Kak Aisyah yang berumur 30-an pon masih mahu buat business sama-sama dengan yong..masih mahu untuk naikkan taraf hidup keluarga dan beri yang terbaik untuk suami dan anak. yong harap sangat dapat bantu kak aisyah dari masa ke semasa.. kak aisyah seorang yang sangat berdedikasi.. segala tunjuk ajar yang yong berikan semuanya beliau cepat faham dan terus bertindak.. macam ni la ciri-ciri usahawan berjaya kan? nak maju kena cepat ke depan..btol tak?


ok jom berkenalan dengan kak aisyah.. klik sini untuk ke blog beliau.. jika u ols berminat nak berada di dalam team kami.. bole je terus contact yong atau kak aisyah.. 

Aisyah @ 012 661 6818 / SMS / WATSAPP 
BBM PIN : 29003BBE


Mutiara kata: 
Orang yang berjaya dalam hidup adalah orang yang nampak tujuannya dengan jelas dan menjurus kepadanya tanpa menyimpang.- Cecil B. DeMille

1 ulasan:

yolanda diego berkata...

premium beautiful ni mahal...xmampu beli. T_T

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...