Rabu, 20 Jun 2012

SOTO SEDAP DI SUNGAI PETANI | HARUS CUBA!

salam semua! dah lunch ke ?? menu apa yang u ols makan hari ni? today yong saje nak tunjuk kat u ols menu yang yong makan kelmarin..hehehe ni entri basi namanya sebab tunjuk makanan kelmarin :p 

seperti biasa..sebut je pasal soto kat sungai petani ni..yong akan suggest satu gerai yang  soto nya sedapss bangat hehe.. bukan soto jerk, nasi ayam, laksa, mee kari, segala yang ada kat kedai ni semua sedap lah pendek kata.. air pulak harus lah amik laicikang..ais kacang pon bole tahan beb! fuh terliurrr huhu


nampak tu..soto sedapss ai yang punyeerrr



this is my new partner.. hehe saja nak tempek muka dia jugak :p fatin namanya..cantik kan? kelmarin yong p makan soto ni dengan fatin lah.. bawak peneman baru makan lagi berselera..ye tak?

3 ulasan:

izyantyPersonalTaste berkata...

terliur arr nie...nak cari kt mana thah area cini he3..

SyUhAdA berkata...

sedapnye..bhun sup ada x? bla nak bwk syu plak yong..hee..
anyway, comel la lens yong..bersinar-2.

salmia saidin berkata...

cakap nak suggest tp xbgtau pun kt mana? hehehehe

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...