Khamis, 12 April 2012

yong tau foo @ food court Giant Bayan Baru | sedap sangat!


tak tahu la apa rempah rahsia yang makcik ni letak..sebab yong tau foo ni sedap sangat! yong akan order dengan kuah tomyam.. setiap kali p penang sekarang ni mesti nak singgah Giant Bayan Lepas hehe sampai kawan-kawan pon tahu..p Giant bukan nak beli barang tapi nak p makan je :p

kat kl kat mana yong tau foo sedap? sapa tahu bole roger mai kat ceq naa

3 ulasan:

Mr feckry berkata...

peveret gua tu

Siti Asiah berkata...

tk pnah lg makan guna kuah tomyam...slalunya kuah yg warna coklat tu...tgok yong pny yong tau fu tu...menyelerakan jerk...:)

Cik Yatt berkata...

nakk./!

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...