Selasa, 21 Februari 2012

yong jumpa dua Blogger di Melaka | mode happy sangat!


taraaaa! ini lah dua blogger tersebut! sorang nama nya sofea..sorang lagi Hawa.. dua-dua orang melaka :) actually yong plan nak jumpa hawa jerk.. but tah cemana tak sengaja masuk shopping plak kat Padini heheh maka terserempak dengan Sofea yang kebetulan keje kat situ..so dapat lah jumpa..mujur Sofea yang tegur yong..kalo tak..haish..tak perasan den! ;p

mieza ni memang yong bawak je kemana-mana.. biz partner a.k.a assistant yong hehehe



kalo datang melaka memang kena amik gambar kat sini kan ;p



mieza n hawa



pic lain :) bukti yong datang melaka nih haha









banyak lagi gambar..tapi masukkan yang ni dulu bole? :p

pengembaraan yong dari kedah ke melaka banyak mengukir kenangan terindah.. sesat jangan cakap lah..banyak kali lak tu.. dari kepong nak ke seremban..tah cemana yong bole ada kat dengkil..haish...pastu dari seremban nak melaka.. bole pulak masuk lubuk china bagai.. macam xde keje pulak haku! hehe jauh perjalanan..luas pengalaman (sedapkan hati je ni)

oke..today yong bakal pulang ke kedah..tapi nak singgah ipoh dulu.. u ols di ipoh kalo nak jumpa yong sila sms terus ek di 0137049413

4 ulasan:

Nyamuk Terbang berkata...

ala bestnya..xpnh g pergi melaka

Ardini Humaira berkata...

bestnye yong jenjalan sampai ke emlaka :)

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

ehem..ehem..patut la tersedak..ada nama disebut kat sini..ngeee

mysara berkata...

wah bestnyer....

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...