Jumaat, 18 November 2011

With Rizman Ruzaini

Semalam yong ke office rizman...teman auntie fitting baju disana.. tempat kat mana? haa dekat sangat dengan rumah kami.. hehe jalan kaki pon sampai

kureng jelas kan? huuu

tu gambar semalam..petang ni dah bole amik baju dah.. sebab majlis anugerah start esok :) huu mesti best kan? tak sangka ramai pulak nak datang saat-saat akhir ni.. kalo tak lebih banyak tiket nyer..satu tiket harga rm35.. yong beli untuk kasi FREE pada korang tau.. ada yang tak sudi :) takpe..now sampai tak cukup tiket haa.. tibe2 ramai nak pulak kan..

hoyeh! nak bersiap dah japg..pas amik baju kat rizman.. nak ke midvalley pulak utk bisnes appointment.. jadual pack kan? balik kedah sambung disana pulak..kerja selagi bole..selagi terdaya.. nanti kalo sakit pon sekurang-kurangnya masuk hospital swasta.. kan? hehe kalo takda duit masuk hospital kerajaan je la..takut T__T

3 ulasan:

Ardini Humaira berkata...

bestnye yonggggggg! nanti ambil gambar banyak2 tau! :)

SyUhAdA berkata...

besnye yong..nnti msti pkai cntik2 kat sne kan.nk ikut tp xleh gi..huhu

Ardini Humaira berkata...

Bertuahnya kakak ni kan dapat slim dan kaya! :D

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...