Rabu, 23 November 2011

di bengkel kereta.time to service :)



yong berada di bengkel kereta ni. baru terhegeh-hegeh nak service kereta haa. esok dah nak gerak ke seremban..ahad nak p singapore huhu holiday time yeah!



sebelum nak gerak ke sana. yong nak buat apam polkadot tempahan cust dulu. then balik dari sana pon kena buat jugak apam. fuh syukur alhamdulillah rezeki makin murah + dapat new bisnes partner pulak kan.. memang terbaik lah! haha



hidup makin happy..harap yong tak lupa pada orang yang memerlukan. haa orang seremban. 2 3 hari yong disana tau. bole la kita jumpa.. nak tahu pasal bisnes pon bole je. happy tgk kawan-kawan yong pon nak berjaya jugak. muda-muda dah niat nak berniaga and berjaya. huuu terharu.. follow the leader yeah! hehe



oke balik karang yong update lagi insyaAllah.. baru 4 hari di kedah terpaksa ke tempat lain pulak.. best kan? :p

Powered by ShowMeBlogger.com

3 ulasan:

Lelaki Ini berkata...

bila lah nak ada keta sndiri nieyh..
adeyh2!

Ardini Humaira berkata...

syiokkknye yong! selalu travel :)

munna berkata...

WAH..SIBUK SKRG NI YE YONG...

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...