Rabu, 2 November 2011

comel je kan? nak rembat lah satu


yong da lama berniat nak beli sudu+garfu comel utk letak dalam handbag...nanti yong nak p beli la sudu+garfu comel macam ni.. :)

yelah.. senang kalo nak makan pape.. kan? contoh tibe2 beli makanan tepi jalan je.. nak makan cepat-cepat xde sudu..so inilah penyelamat! hehe

dasar kuat makan yong ni! pk sampai macam tu sekali..kagum tak??

4 ulasan:

nurkaloi berkata...

ni untuk budak 3 tahun bleyh laaa heee

farra8979 berkata...

hahaha, yong ni memang suka aje benda2 comel... ^__^

Ardini Humaira berkata...

kiyuttt...
bestnye kalo leh adiahkan kat budak2 mesti dia suka :D

nur anis berkata...

comelnya. kalau letak kat rumah macam tu, mesti berebut dengan budak-budak kecik. huhu

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...