Selasa, 25 Oktober 2011

MURTABAK AYAM | Kedai Mamak



nak kata sedap tu..idok ler sedap sangat..bole la makan kalo lapar sangat kan? hehe 

masa ni yong makan after yong buat pasport..so sempat lah berdating sehari dengan abe halim..

jarang dapat jumpa abe halim sekarang ni..ye lah..sorang dok KL..sorang dok kedah.. huaaa Rindu yong tak agaknye ek? mesti lah kan?? hehe

erm..murtabak kalo jual kat pasar malam dulu rm1.50..sekarang dah rm2..kalo kat kedai mamak Rm3.50..

kat tempat u olss brapa ringgit ek?

6 ulasan:

kakchik@ella berkata...

Murtabak feveret KC .. Hihi.

nurkaloi berkata...

1.50 tu kire murah laaa
3.50 ermm rase cam takkan beli
hahah

tmpat kaloi mgkin 2.50 kowt
tp kalau rase dye memang terbaik tak kisah harge brpe pun sggup beli

mimie kamisah berkata...

Sedapnya murtabak...
kalau pekena dengan teh tarik panas memang mantap r hujan2 cenggini.. Sekarang kat kuching hujan Yong.. termengidam teh tarik la pulak.. hehehhehehhee

munna berkata...

tak pernahlak order murtabak kat kedai mamak....

Myra Jay berkata...

Sedapnyer murtabak..
Dah lama tak makan.. :)

Harga sekarang ni memang mahal, kadang beli tak sedap pun :(

SyUhAdA berkata...

x sure lak..rsanye dalam rm2 kot..dah lme xmkn murtabak nie..x tau dah hrga bape skang..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...