Selasa, 25 Oktober 2011

Kedai makan Thai

hari tu yong p jalan-jalan dengan auntie yong kat tesco.disebabkan kami lapar.so yong ajak le auntie yong p makan dulu...nampaknya ada kedai Thai disitu..haruslah p makan kat sna..first time ni tau...


then bila dapat makanan..eh asal nampak cam x berselera je ek? oke xpe.kita rasa dulu wokeh :)


kuah tomyam tak kaw pon! yong buat lagi sedap kot! huuu x syokkkk T__T


tak faham kenapa rupa dia x selera langsung..pulut+santan banyak jadi lebik gini~ isk tak suka!!!


laksam..tak serupa laksam langsung..kuah x kaw.xnak makan dah lah


nasi kerabu NOT bad..bole lah dari makanan kami yang lain..hehehe 


kesimpulan- indah khabar dari rupa T__T sebelum ni kalo dapat makan makanan Thai selalu memang superb lah! tak tau kenapa makanan kali ni tak berapa sedap.. REDHA jelah yong..next time cuba lagi hehe

3 ulasan:

siti murni berkata...

kat tesco mana ni yong?

Myra Jay berkata...

Adehh, memang kalau makan tak sedap terus potong selera kan Yong :)

SyUhAdA berkata...

tu la..nasi kerabu je nmpak sedap..

Beautilicous

Suka blog ini? LIKE lah~ thanks

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...